Direktlänk till inlägg 28 mars 2014

It's friday!

Av Sofie Plomér - 28 mars 2014 11:44

Hann inte blogga igår eftersom jag behöver plugga religion men nu är jag klar med den iallafall!
Gårdagen spenderas i skolan som vanligt. Jag hade även vilodag från träningen igår eftersom jag tränat både måndag, tisdag och onsdag. Ikväll har jag fotbolls träning med fokus på intervaller och styrka. Det ska bli väldigt skönt att springa ute på barmark istället för i gymnastiksalen som vi vanligtvis håller till i!
Idag kommer även min pappa hem så vi ska ut och fika innan träningen vilket kommer bli as nice!:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Plomér - 24 april 2014 20:51


Hi there ladies and gentleman! Just nu ligger jag på hotellrummet här i London och ska snart ut och äta middag. Vi kom hit igår och ska stanna tills på söndag så det blir ingen träning för mig förrän söndag kväll men det kan vara bra med lite vila i...

Av Sofie Plomér - 20 april 2014 00:24

Jag försöker att inte äta allt för mycket sötsaker i veckan utan begränsa mig till en dag. Men eftersom det är påsk så har jag unnat mig lite extra och det kommer jag troligtvis också göra till veckan då jag faktiskt ska åka till London vilket ska bl...

Av Sofie Plomér - 19 april 2014 07:47


Eftersom att det är påsk har jag inte haft riktigt tid att blogga men nu vaknade jag tidigt så här kommer en uppdatering. Veckan har spenderats i skolan där jag haft några prov i både nationella och vanliga ämnen. På skärtorsdagen påskade jag med mi...

Av Sofie Plomér - 12 april 2014 21:54

Dagen har varit rätt okej. Spenderade förmiddagen hemma innan jag gick ut på en kort cykeltur med min lillasyster. På eftermiddagen åkte jag på afterski med både mamma och syster vilket var väldigt trevligt! Har nästan blivit stammis där;) Kvällen ha...

Av Sofie Plomér - 10 april 2014 19:21


Idag har varit en väldigt lång dag i skolan. Haft en massa genomgångar som jag inte riktigt orkat lyssna men nu är iallafall jag hemma och har precis ätit en jättegod morotssoppa! Nu sitter jag framför kamin och värmer mig och väntar på att en film s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards